10 + 1 tipp, miért jelentkezz a Digitális Zeneüzlet mesterkurzusunkra

 

A zeneiparnak talán nagyobb szüksége van szakértőkre, mint valaha. A több mint másfél éve tartó járványhelyzet kezdete óta a világgal együtt az iparág is a feje tetejére állt, elég, ha a világszerte koncertmentes 2020-ra és 2021 első hónapjaira gondolunk, amikor a zene és az előadók teljesen betagozódtak az online térbe. Ha még nem tetted meg, most igazán itt az idő arra, hogy fejleszd magad. Hoztunk 10 + 1 érvet, miért érdemes most jelentkezned a Majdnem Híres Rocksuli egyik legnépszerűbb mesterkurzusára, Bodrogi András Digitális Zeneüzlet A-tól Z-ig képzésére.

 

1. Tanulj a digitális tartalmak legexpertebb hazai expertjétől!

Ha egy picit is érdekel a zeneipar, biztosan találkoztál Bodrogi András nevével, aki már akkor is a digitális tartalmak szakértője volt, amikor nem a Covid, hanem a kalóz MP3-fájlcserélők – mint a Napster és a SoulSeek – jelentették a legnagyobb fenyegetést a zeneiparra. András amellett, hogy számtalan helyen mentorkodik és tart zeneipari témájú előadásokat itthon és a környező országokban, a Google Magyarország tanácsadó-trénere, így az audiovizuális tartalommal való bevételszerzés és márkakommunikáció témában oktat, szakért és ad tanácsokat nap mint nap. De ő bábáskodott az A38 tematikus YouTube-csatornáinak beindítása felett, és a WMMD elindulásának éveiben is elévülhetetlen érdemeket szerzett.

bodrogi5

 

2. Nemcsak kiscsoportos oktatást, személyes mentorálást is kapsz

Bodrogi Andrástól mi sem áll távolabb, mint a „megközelíthetetlen professzor” szerepe. Bármelyik korábbi hallgatónk tanúsíthatja: roppant közvetlen és elérhető figura. András a kurzus ideje alatt személyes mentorálást biztosít minden hallgatója számára, és mindenben segít. Sőt, nemcsak a kurzus ideje alatt: a képzés letelte után további egy alkalommal személyes konzultálási lehetőséget kapsz.

 

3. Másfélszer hosszabbra nyújtottuk a mesterkurzust, hogy még többet tanulhass

A zeneipar jelenkori kihívásai miatt rengeteg újdonság került be a Digitális Zeneüzlet mesterkurzus tematikájába, hogy az aktuális problémákra aktuális válaszokat adhassunk. Hiszen mire mennél, ha az iparág tavalyelőtti kihívásairól beszélgetnénk hónapokig? Hogy semmi fontos ne maradjon ki a tananyagból, 8 helyett most 12 alkalommal találkozhatunk: ilyen hosszúra nyújtottuk a képzést, így biztosan minden kérdésedre választ kaphatsz.

 

4. Az iparág posztcovid traumáit is megpróbáljuk feldolgozni

Ahogy a bevezetőben is írtuk, a több mint másfél éve tartó járványhelyzet a feje tetejére állította a zeneipart ugyanúgy, ahogy a világot is. András pozitív szemlélettel erre azt mondja, eljött a digitális zenefogyasztás aranykora. Persze a helyzet nem ennyire egyszerű, ezért alaposan átrágjuk azt is, milyen új kihívások elé állította az iparágat a Covid, és milyen megoldásokkal lehet átvészelni egy esetleges újabb, világméretű karantént.

 

5. Bemutatjuk neked a saját rajongóidat

Mennyire ismered a saját közönségedet? És azt tudod, ki lehet a potenciális közönséged? Ha elvégzed a mesterkurzusunkat, ez sem lesz a továbbiakban rejtély a számodra. Sőt, még azt is megmutatjuk, milyen üzleti modellek alapján, hogyan építhetsz rájuk termékeket, ezzel is maximalizálva a bevételeidet.

 

h

 

6. Erős alapot adunk, hogy magasra építhesd a várad

A tizenkét alkalmas mesterkurzus időt és teret enged arra, hogy masszív szakmai alapokat adhassunk a kezedbe a piac áttekintésétől az üzleti modelleken, a kapcsolódó jogi ismereteken, az aggregátorokról való tudnivalókon, a márkaépítésen, a tartalommarketingen és a storytellingen, az adatbázis-építésen, a bevételszerzésen át a YouTube tartalomstratégiáig és a zeneipart segítő Google-szolgáltatások megismeréséig. Az ipar és a kapcsolódó technika folyamatosan fejlődik, amit már neked kell élethosszig követned. A jó hír, hogy erre is felkészítünk.

 

7. Megmutatjuk, hogyan kommunikáld a leghatékonyabban a friss megjelenésedet

Jártál már úgy, hogy egy friss megjelenésedhez fűződő kampány során idő előtt elfogyott a használható tartalmad? Szeretnéd tudni, hogyan készíts rövid idő alatt akár több hónapra elegendő online és offline kontentet különböző formátumokban, a létező legtöbb platformra? András az életből és a szakmai múltjából vett konkrét példákon keresztül mutatja meg ezt is a kurzuson.

 

8. A bevételek maximalizálása sem kivétel

Van fogalmad arról, hányféle forrásból szedheted be a szellemi termékedért járó bevételeket a digitális térből? Több helyről, mint gondolnád. A mesterkurzuson András és a vendégoktatóink megtanítják, hogyan és milyen modellek alapján építheted fel a sales funneledet, hogyan fejlesztheted a termékkínálatodat.

 

9. Segítünk kapcsolatot építeni

A képzés során nemcsak Bodrogi Andrással kerülhetsz személyes kapcsolatba, de számos vendégelőadó is tart órát, így remek lehetőséget biztosítunk arra, hogy a networködet a legjobb hazai zeneipari szakemberekkel bővítsd.

 

10. Kurzus a kurzusban

Igen, mi is azt gondoljuk, hogy a YouTube egy egész külön mesterkurzust megérne, de a Digitális Zeneüzlet képzésből is kihozzuk, amit lehet: a mesterkurzus része egy egész YouTube minikurzus is, ahol beszélünk a legfontosabbról, a tartalomstratégiáról, de átnézzük a YouTube for Artsist rendszerét, a bevételszerzés pontos menetét, sőt még a YouTube Live Streamingre is kitérünk. Nem tudunk mondani még egy hazai zeneipari szakértőt, aki olyan mélységű szaktudással rendelkezik a témában, mint András.

 

+1.

Ezt a mesterkurzust általában csak évente egyszer indítjuk el, utoljára azonban 2020 januárjában rendeztük meg. Most tehát másfél év után van lehetőséged elvégezni a képzést. Még vannak szabad helyek, jelentkezz: https://bit.ly/dzü2021.

 

jelentkezz2

Hallgatók

  • “Sokkal jobb, mint amire számítottam, tele vagyok ötletekkel és elképzelésekkel.”

    Márta Judit úgy kezdte el az MHRS könnyűzenei menedzser képzését, hogy minden szerepkörben el tudta magát képzelni, kivéve menedzserként. Ma, a THe pUnch zenekar menedzsereként folyamatosan szervez és intézkedik, miközben hatalmas mosollyal az arcán mesél a zenekarral való munkájáról. Hogyan mentek az első lépések és hogyan lehet bekapcsolódni egy működő zenekar véráramlatába menedzserként? Erről beszélgettünk…

  • „Ha már zenekar vagyunk, tegyünk úgy, mintha mi lennénk a Coldplay”

    Balázs Konrád idén fejezte be második képzését a Majdnem Híres Rocksuliban. Zenekara, a Twentees ügyeinek az intézése közben azonban a legtöbb „leckét” a saját bőrén is megtapasztalta már, a tanultaknak köszönhetően pedig egyre tudatosabban tud építkezni zenekarával: a kezdeti visszautasítások után jöttek az „igen” e-mailek, a Boldogság Kht. mellett pedig több daluk is rendszeresen pörög…

  • „Mindig viselkedj úgy, mintha vérprofi lennél”

    Domonkos Lívia nem mindennapi úton csöppent a zeneiparba: tehetségkutatón induló édesanyjának segített elsőként, majd végképp magába szippantotta a zenei világ. Livi szeptemberben kapta kézhez könnyűzenei menedzser bizonyítványát, elsősorban social media vonalon mozog otthonosan, de már dolgozott a VOLT fesztiválon band carként, jelenleg pedig a Jáde Nyúl útjait egyengeti.     „Úgy kezdődött, hogy anyukám énekesnő…