Egy nap a zeneiparban – Linczényi Márkó

Február 21-én induló We Love Music kurzus vezetője, Linczényi Márk a magyar zeneipar egyik legsokszínűbb figurája: zenész, kommunikációs szakember és producer is egyben. Márkó szerzőként, producerként és előadóként három saját brandet alapított (KOLIN, Thomas Mark, Antilope Kid), emellett az ország egyik legkeresettebb reklámzene szerzője, és más előadónak is dolgozik szerzőként, producerként. Évekig dolgozott zenei újságíróként (Quart, Lángoló Gitárok), elvégezte az ELTE kommunikáció szakát, és jelenleg kutatást végez “a populáris zenei tartalmak érzelmi üzeneteinek közvetítési lehetőségei a reklám célú tartalmakban a folyamatosan változó digitális térben a technológiai, értékesítési és fogyasztási változók függvényében” témában. Az alábbi képeken keresztül bepillantást nyerhetünk Márkó egy napjába, amelyben a zene mellett a sportnak és a furcsa állatoknak is kitüntetett szerepe van.

 

1.

Ébredés után viszonylag sokáig Grumpy Cat vagyok, és szükségem van legalább egy órára, amíg magamhoz térek. Közben egy pingvin társaságában elolvasom a napi híreket.

1_570

 

2.

A kávé után kicsit leülök a zongorához, és egy majom társaságában gyakorolok pár dolgot a közelgő akusztikus koncertünkre.

2_570

 

3.

Beszélek Dénessel, a Kolin zenekar managerével, aki éppen Ljubljanában van a MENT zenei konferencián és fesztiválon. A beszélgetésbe időközben becsatlakozik egy gonosz majom is.

3_570

 

4.

Elindulok bringával a Margit-szigetre. Egész évben mindenhová biciklivel járok. Csak akkor hagyom otthon, ha havazik, vagy nagyon esik az eső.

4_570

 

5.

Leopárdfókának öltözve úszom másfél órát. Egy héten legalább 3-4 alkalommal sportolok, enélkül el sem tudnám képzelni az életem.

5_570

 

6.

A sport után szépen megebédelek, amiből erőt merítek, hogy elégedetten és kiegyensúlyozottan folytathassam a napomat.

6_570

 

7.

Délután lemegyek a stúdiómba, ahol először a jövő tehetségeivel találkozom, akik megmondják nekem, mi a menő, cserébe én megmondom nekik, hogy azt hogy lehet megcsinálni.

7_570

 

8.

Este próbálunk a Kolin zenekarral. A dús, göndör hajam miatt nekem nincs szükségem sapkára.

8_570

 

9.

Késő este egy buliban dj-zem, amihez ennek megfelelő öltözetet választottam: egy cápás kínai pulcsit.

9_570

Hallgatók

  • “Sokkal jobb, mint amire számítottam, tele vagyok ötletekkel és elképzelésekkel.”

    Márta Judit úgy kezdte el az MHRS könnyűzenei menedzser képzését, hogy minden szerepkörben el tudta magát képzelni, kivéve menedzserként. Ma, a THe pUnch zenekar menedzsereként folyamatosan szervez és intézkedik, miközben hatalmas mosollyal az arcán mesél a zenekarral való munkájáról. Hogyan mentek az első lépések és hogyan lehet bekapcsolódni egy működő zenekar véráramlatába menedzserként? Erről beszélgettünk…

  • Sziget Backstage – Hogyan kommunikál a fesztivál köztársaság?

    Manapság egyetlen rendezvény sem engedheti meg magának, hogy előkészületeiből kihagyja az online kommunikációt, ahol első kézből értesülhetnek a fesztiválozók a programokról vagy éppen a jegyárakról. A fesztivál ideje alatt pedig kiemelten fontos, hogy minden változásról azonnal értesüljenek a szigetlakók. Ennek a web koordinációjáért felel Kálmán Tamás, volt Majdnem Híres hallgató, aki a fesztivál ideje alatt…

  • Hogyan lesz valakiből turnémenedzser?

    – interjú Imre Zsolttal, a Mocsok 1 Kölykök turnémenedzserével   Imre Zsolt nem sokáig tétlenkedett, már az elméleti képzés elején jelentkezett gyakornoknak Kovács Ákos Dadanhoz, aki szinte egyből beültette a zenekari buszba a turnémenedzserkedéssel kacérkodó srácot. Azóta a Mocsok 1 Kölykökkel második fesztivál szezonját nyomja végig, ő igazgatja az Audio Love Nation ügyes-bajos dolgait, de…