We Love Music: Zenei brandépítés a COVID-korszakban

2020 rendkívüli kihívások elé állította a zeneipar egészét. A több éves, évtizedes rutinok és megoldások, amelyek korábban minden nehézségen és problémán átsegítették a zeneipari szakembereket egyszerűen nem működtek a COVID-járvány következtében kialakult válságban. Mit lehet tenni ha nincsenek fesztiválok és koncertek? Hogyan lehet láthatóvá tenni a produkciót a digitális zajban? Ezek a kérdések soha nem voltak olyan égetőek mint manapság.

 

marko_560

 

Már biztosan kijelenthetjük, hogy 2020-ban radikálisan új korszak kezdődött nemcsak a világban, hanem a zeneiparban is. Az elmúlt évtizedet meghatározó, és 10 évig szárnyaló live iparág egyik napról a másikra összeomlott, így adódik a kérdés hogy mit lehet tenni ebben a helyzetben?

Az már bizonyos, hogy új korszakban kiemelten fontos a brandépítés, amely az egyetlen lehetőség a produkció számára hogy ne tűnjön el az online térben, közönségével továbbra is meg tudja őrizni a kapcsolatát, adott esetben még építeni és bővíteni is tudja a rajongói bázisát.

Linczényi Márk zenész, kommunikációs szakember és producer hat alkalmas kurzusa épp ezekkel a kérdésekkel foglalkozik, mivel poduceri útmutatások ad egy sikeres zenei brand felépítéséhez, az előadói karakter megtalálásához, a zenében rejlő kommunikációs és szponzorációs lehetőségek maximális kihasználásához. A kurzus keretében megoldásokat keresünk COVID okozta zeneipari válságra.

Ha szeretnél tisztább képet kapni a produkciódról és építeni az arculatát, keresed a megoldásokat a COVID-válságban, akkor jelentkezz a We Love Music képzésre!

 

Legfontosabb információk

Az órák időpontja: 2020. november 9., 16., 23., 30. december 7., 14. napokon 17.30-20.30 között
Óraszám: 6×180 perc
A részvétel követelményei: érettségi
A kurzus értékelésének módja: vizsga, saját projekt elemzés
A kurzus helyszíne: Oktatóterem 1075 Budapest, Károly krt. 3/a
A kurzus ára: 85 000 Ft, amelyet két részletben is be lehet fizetni!
Kapcsolat, jelentkezés: info@mhrs.hu


Hallgatók

  • “Sokkal jobb, mint amire számítottam, tele vagyok ötletekkel és elképzelésekkel.”

    Márta Judit úgy kezdte el az MHRS könnyűzenei menedzser képzését, hogy minden szerepkörben el tudta magát képzelni, kivéve menedzserként. Ma, a THe pUnch zenekar menedzsereként folyamatosan szervez és intézkedik, miközben hatalmas mosollyal az arcán mesél a zenekarral való munkájáról. Hogyan mentek az első lépések és hogyan lehet bekapcsolódni egy működő zenekar véráramlatába menedzserként? Erről beszélgettünk…

  • „Ha már zenekar vagyunk, tegyünk úgy, mintha mi lennénk a Coldplay”

    Balázs Konrád idén fejezte be második képzését a Majdnem Híres Rocksuliban. Zenekara, a Twentees ügyeinek az intézése közben azonban a legtöbb „leckét” a saját bőrén is megtapasztalta már, a tanultaknak köszönhetően pedig egyre tudatosabban tud építkezni zenekarával: a kezdeti visszautasítások után jöttek az „igen” e-mailek, a Boldogság Kht. mellett pedig több daluk is rendszeresen pörög…

  • „Mindig viselkedj úgy, mintha vérprofi lennél”

    Domonkos Lívia nem mindennapi úton csöppent a zeneiparba: tehetségkutatón induló édesanyjának segített elsőként, majd végképp magába szippantotta a zenei világ. Livi szeptemberben kapta kézhez könnyűzenei menedzser bizonyítványát, elsősorban social media vonalon mozog otthonosan, de már dolgozott a VOLT fesztiválon band carként, jelenleg pedig a Jáde Nyúl útjait egyengeti.     „Úgy kezdődött, hogy anyukám énekesnő…