Digitális zeneüzlet A-Z-ig: ma is megélhetsz a zenéből!

dzu_indexkep

A zeneipar a kreatív iparágak egy olyan területe, amely folyamatos technológiai kihívások elé állítja minden szereplőjét. Nap mint nap jelennek meg új eszközök, zenei szolgáltatások, és ha a folyamatosan megújuló digitális zeneterjesztési platformokat nem állítjuk a szolgálatunkba, lemaradunk, és a közönségünk is lemarad rólunk. Ahhoz, hogy a trendekkel és a technikával lépést tudjunk tartani, egyedülálló segítséget nyújt a téma legszakavatottabb hazai szakértője, Bodrogi Bozán András „Digitális zeneüzlet A-Z-ig” mesterkurzusa. A Majdnem Híres Rocksuli 2020. január 13-tól újra megrendezi egyik legsikeresebb képzését, a jelszó: „a bevételek maximalizálása”.

 

A 8 x 180 perces előadássorozat a zeneipar minden résztvevőjének nélkülözhetetlen szakmai tudást, zenei marketingismeretet ad a kezébe, legyen akár zenész, zeneszerző, producer, manager, koncertszervező vagy csak a téma iránt érdeklődő. A kurzus nem titkolt célja a jövő szakembereinek képzése, ezért minden segítséget megad, hogy a jelentkezők megtanulhassák a marketingeszközök és a digitális zeneterjesztési platformok kihasználásának legjobb gyakorlatait, hogy ennek köszönhetően a lehető legtöbb bevételt generálhassák az általuk képviselt produkció számára.

IMG_9094 másolat

„A Digitális zeneüzlet A-Z-ig kurzusom jópár éve fut már folyamatosan updatelt tartalommal. Az órákon alaposan végigmegyünk a zeneipar jelenén és a folyamatos változásán, hogy mindenki felkészülhessen a zenefogyasztás jövőjére. Átnézzük, hogyan érdemes egy új kiadványt megjelentetni, használni a YouTube-ot, a Spotify-t és társait, a Facebookot, az Instagramot a céljaink elérésére és hogy mi a leghatékonyabb módja a saját közönség megtalálásának, megtartásának. Végigkövetjük az üzleti modelleket, a tartalomfeldolgozás és a terjesztés főbb állomásait, hogy megérthessük a zenei bevételek több forrásból való megteremtésének módját. Röviden: azt a szemléletmódot igyekszem átadni a képzésen, ami a talpon maradáshoz szükséges ebben az elképesztő módon kreativitásra ösztönző iparágban” – mondja a kurzus vezetője, a digitális zeneüzlet legszakavatottabb hazai képviselője, a YouTube-trénerként, zenész-dalszerzőként, online média-managerként is ismert Bodrogi Bozán András.

 

A képzés 2020. január 13-án indul, jelentkezni január 10-ig, péntekig lehet. Ára 85.000 forint.

 

További részletek és jelentkezés: www.mhrs.hu/mesterkurzusok/#dzu.

 

 

Hallgatók

  • “Sokkal jobb, mint amire számítottam, tele vagyok ötletekkel és elképzelésekkel.”

    Márta Judit úgy kezdte el az MHRS könnyűzenei menedzser képzését, hogy minden szerepkörben el tudta magát képzelni, kivéve menedzserként. Ma, a THe pUnch zenekar menedzsereként folyamatosan szervez és intézkedik, miközben hatalmas mosollyal az arcán mesél a zenekarral való munkájáról. Hogyan mentek az első lépések és hogyan lehet bekapcsolódni egy működő zenekar véráramlatába menedzserként? Erről beszélgettünk…

  • „Ha már zenekar vagyunk, tegyünk úgy, mintha mi lennénk a Coldplay”

    Balázs Konrád idén fejezte be második képzését a Majdnem Híres Rocksuliban. Zenekara, a Twentees ügyeinek az intézése közben azonban a legtöbb „leckét” a saját bőrén is megtapasztalta már, a tanultaknak köszönhetően pedig egyre tudatosabban tud építkezni zenekarával: a kezdeti visszautasítások után jöttek az „igen” e-mailek, a Boldogság Kht. mellett pedig több daluk is rendszeresen pörög…

  • „Mindig viselkedj úgy, mintha vérprofi lennél”

    Domonkos Lívia nem mindennapi úton csöppent a zeneiparba: tehetségkutatón induló édesanyjának segített elsőként, majd végképp magába szippantotta a zenei világ. Livi szeptemberben kapta kézhez könnyűzenei menedzser bizonyítványát, elsősorban social media vonalon mozog otthonosan, de már dolgozott a VOLT fesztiválon band carként, jelenleg pedig a Jáde Nyúl útjait egyengeti.     „Úgy kezdődött, hogy anyukám énekesnő…