A zeneipari menedzsment nem ma vált összetett tevékenységgé, régebben is egyszerre volt szükséges hozzá kommunikációs, jogi, gazdasági-pénzügyi és logisztikai tudás. Az utóbbi tíz évben azonban a piac még ezekhez képest is drámai változásokon ment keresztül. A zeneipar a tech iparág részévé vált. A zene világa végleg globalizálódott, ahol az egész világon időben egyszerre jelennek meg és hatnak a produkciók. Végül ma már nem (csak) a zene a termék, az ingyenes kínált dalok a produkciók brandjein keresztül termelnek bevételt.
Az idén 10 éves MHRS ezért úgy állította össze idei Mesterkurzusait, hogy a három fontos téma kurzusa külön is, egyben is elvégezhető legyen. Időben egymás után kezdődnek a képzések, így mind a három kurzust egy áron jóval olcsóbban végezheted el, mint egyesével!
A zene terjesztése, jelenléte és monetizálása az interneten, a külföldi siker építése vagy a zenei brand létrehozása és működtetése három olyan terület, ahol hamar érzi a zenei menedzser, hogy megakadt, valamit nem tud, amitől jobban menne a menedzsment ezen területe. Esetleg megoldja a problémákat, de nem is tudja, hogy milyen lehetőségeket szalaszt el, vagy milyen bevételektől esik el.
A három képzés együtt 180 000 forint
Jelentkezem együtt a három képzésre!
Lássuk a három kurzusvezetőt!
Utak a külföldi zenei színtérre
Jeges Zsolt, zenei exporttal foglakozó szakember , a Mamazone Records alapítója, CEEntral Party menedzsere, a Magyar Független Kiadók Egyesületének elnöke vezeti
“A zene szerencsére nemzetközi áru. Ma már szinte minden piac nyitott, de ezzel a befutásban reménykedő produkciók száma is a végtelenhez közelít. Ebből a zenei óceánból csak úgy tudod kiemelni a zenekarod, ha pontosan ismered a megcélzott ország vagy régió zeneiparának szerkezetét, és azt a bonyolult zenei hálózatot, amit a nemzetközi szervezetek, showcase fesztiválok, klubhálózatok, támogatási programok jelentenek. A hatalmas piaci és kulturális különbségek miatt az egyes országokban és régiókban a stratégiák és lehetőségek teljesen eltérőek lehetnek. Ezt mi is tudjuk, ezért ha szükséges, pont a te a produkciódra szabott stratégiát rakunk le a képzés végén az asztalra. Eddig még nem volt magyar világsztár, dolgozzunk azon, hogy legyen! Persze igazából ez sem kell ahhoz, hogy a megfelelő csatornákat megtalálva megélj végre a zenédből a választott külföldi piacon.”
A három képzés együtt 180 000 forint
Az Utak a külföldi zenei színtérre díja 80 000 forint
Az Utak a külföldi zenei színterekre képzés időpontja: szeptember 24. – november 5.
Jelentkezem együtt a három képzésre!
Jelentkezem csak az Utak a külföldi zenei színtérre képzésre!
We Love Music – Zenei brandek
Linczényi Márkó zenész, kommunikációs szakember, producer, rendszeres óraadó az ELTE kommunikáció szakán, aki az RTL Klub Hungary’s Got Talent műsorának zsűritagja is volt.
“Régen a zene volt a termék, és a zenei tartalom gyártása és terjesztése volt a legnagyobb feladat. Ma mindezt könnyen megoldhatjuk magunk is, de a naponta megjelenő hatalmas mennyiségű zenei tartalom miatt most a hallgatók elköteleződését a legnehezebb elérni. A zenei brand építésének legnagyobb feladata, hogy az egyszeri zenehallgatóból elkötelezett rajongót varázsoljon, és ne hagyja kihűlni benne a kötődést a produkció iránt. A mesterkurzuson megtanulhatod, hogyan tekints külső, produceri szemmel a saját brandedre, hogyan pozícionáld, és hogyan válassz annak megfelelő kommunikációs filozófiát és stratégiákat, valamint hogyan építs fel a zenekarodhoz kapcsolódó new business modelleket, és hogyan alakíts ki megfelelő partner kapcsolatokat. A képzés egyben gyakorlati is, a kurzus során projektmunkaként a hallgatók brandjeit építjük közösen.”
A három képzés együtt 180 000 forint
A We Love Music kurzus díja 80 000 forint
A We Love Music képzés időpontja: november 12. – december 17.
Jelentkezem együtt a három képzésre!
Jelentkezem csak a We Love Music képzésre!
Digitális zenei üzlet
Bodrogi Bozán András, digitális zenei szakértő, újmédia-menedzser, minősített YouTube szakértő-tréner, és emellett maga is alkotó zenész, dalszerző-énekes.
A zenéd ma szinte kizárólag digitális felületeken, az interneten, okostelefonon keresztül juthat el a rajongókhoz. Ez a közeg folytonos és nagyon gyors változásban van, aminek már önmagában a követése sok időt és tudást követel. A cél kettős: eljuttatni a zenédet minél több hallgatóhoz, így növelve a produkció ismertségét, és minél nagyobb bevételhez jutni a digitális felületeken.
„A tartalom gyártása, optimalizálása, a megjelenés megtervezése, folyamatos feladatokat jelent, legyen szó a Spotify-ról, a Deezerről, a Youtube-ról vagy akár a Facebookról. A siker kulcsa nem csupán a folyamatos tartalomgyártás, hanem az is, hogy jó időzítéssel, a lehető legtöbb bevételt termelve, a megfelelő felületeken jelenjen meg. Egyfelől a megszületett tartalmat kell minél hatékonyabban eljuttatni a befogadókhoz, másfelől magukat a rendelkezésünkre álló csatornákat kell optimalizálni a sikerhez. A kurzus során ehhez személyre szabott tanácsokat is adunk, ha működő produkciót hozol a képzésre.”
A három képzés együtt 180 000 forint
A Digitális Zene Üzlet színtérre díja 80 000 forint
A Digitális Zene Üzlet képzés időpontja: január 14. – március 8.
Jelentkezem együtt a három képzésre!
Jelentkezem a Digitális Zene Üzlet képzésre!