We Love Music

A zenében rejlő kommunikációs és szponzorációs lehetőségek és produceri útmutatások

 

Előadó

Linczényi Márk – zenész, kommunikációs szakember, producer.

Márkó szerzőként, producerként és előadóként három saját brandet alapított (KOLIN, Thomas Mark, Antilope Kid), emellett az ország egyik legkeresettebb reklámzene szerzője, és több egyéb előadónak is dolgozik szerzőként, producerként. Évekig dolgozott zenei újságíróként (Quart, Lángoló gitárok), elvégezte az ELTE kommunikáció szakát, és jelenleg kutatást végez “a populáris zenei tartalmak érzelmi üzeneteinek közvetítési lehetőségei a reklám célú tartalmakban a folyamatosan változó digitális térben a technológiai, értékesítési és fogyasztási változók függvényében” témában.

Jelentkezz!

A We Love Music kurzus során major- és független lemezkiadói-, zeneműkiadói és szerzői kiadásbeli tapasztalatait, ügyfelekkel, ügynökségekkel és alkotókkal való kapcsolattartási tapasztalatait, a tervezés és gyártás területén szerzett tapasztalatait osztja meg a hallgatókkal, illetve időszerű produceri segítséget nyújt óráról órára a hallgatók által tetszőlegesen kiválasztott brand számára.

 

Vendégelőadók, workshopok

Kostil Luka (rendező) (http://lukakostils.tv/, http://kinopravda.tv/live/) A téma: zene és mozgókép kapcsolata. Klip- és reklámfilm rendezőként mi a fontos egy zenében, mi alapján választ zenéket klipekhez, reklámokhoz, hogyan módosítja a zene a képek jelentését, és hogyan jön létre új, együttes jelentés.

Horváth Renátó (menedzser, licensz értékesítő) Hogyan működik a syncing a gyakorlatban? Itthoni és nemzetközi példák. Az Eastaste és egyéb márkák tapasztalatai más márkákkal való együttműködés során.

Vermes Orsolya (producer, manager). Téma: egy zenekar iránti piaci igények felmérése, a zenei arculat lértehozása, tartalmak gyártása és azok kommunikációja a hazai gyakorlatban. SP, Fluor és a Bulibáró példáján keresztül mutatja be, hogyan kell egy sikeres zenei brandet felépíteni, majd hosszú ideig fenntartani, illetve ismerteti a szükséges feladatokat, és mesél a felmerülő problémákról.

Az órák időpontja: 2017. február 23 – május 11.

Óraszám: 24*60 perc (összesen 12 alkalom)

A részvétel követelményei: érettségi

A kurzus értékelésének módja: projekt vizsga

A kurzus díja: 110 000 Ft – részletfizetési lehetőséggel!

A kurzus helyszíne: Budapest VII. ker. Károly krt. 3/a, Oktatóterem

Kapcsolat, jelentkezés: info@mhrs.hu, +36204240913

Jelentkezz!

A folyamatosan változó zeneipari környezet kihívásaira ad választ a kurzus, amely számos alternatív megjelenési- és bevételszerzési lehetőséget kínál a megszűnt lemezeladások pótlására, és egyéb bevételek szerzésére. Az elméleti háttér mellett gyakorlati megoldásokat kínál és valódi példákon keresztül mutatja be, hogyan érdemes létrehozni vagy erősíteni egy brandet, hogyan kell kommunikálni az online vagy offline világban és hogyan építhetők ki és tarthatók fenn new business kapcsolatok a zene területén. A kurzuson továbbá adott a lehetőség a hallgató egy választott brandjének (legyen az bármilyen zenei projekt) aktualizálására, webjelenlétének tisztázására és megerősítésére.

 

 A kurzus célja

A populáris zenei tartalmakban rejlő kommunikációs lehetőségek, és a tartalmak értékesítési lehetőségeinek megismertetése, és egy szabadon választott brand produceri munkáinak ellátása

 

 

A kurzus hallgatói pontos útmutatást kapnak, hogyan kell:

 

- megcélozni a lehetséges ügyfelet,
- létrehozni az adekvát brandet,
- kiválasztani a kommunikációs stratégiát,
- legyártani az adekvát tartalmat,
- értékesíteni a legyártott tartalmat,
- ezzel egy időben művészi produkciót létrehozni,
- a művészi produkciót megjelentetni, utóéletét kézben tartani,
- zenéhez kapcsolódó bevételekhez jutni
- ezzel együtt az előadó népszerűségét növelni

 

Jelentkezz!

A kurzus tematikája

- A zenét értékesítő és terjesztő ügyfelek és ügynökségek igényei és a reklám célú tartalmak gyártási körülményei

- A zene egyénre és közösségre gyakorolt pszichológiai és fiziológiai hatásai, ezen hatások tervezhetősége

- A zenei tartalmak iránti igények, fogyasztási szokások, közösségi kultúrafogyasztás

- A digitális hangzavar okozta kommunikációs válság bemutatása és a válság megoldási javaslatai

- Kommunikáció brand segítségével, brandtervezés, hosszú távú brandépítés

- Self management, kézikönyv a hanglemezkiadók, zeneműkiadók és szerzői kiadások világához

- Kézikönyv minden fontos közösségi felülethez: Facebook, Youtube, Instagram Tumblr, Twitter

- Zene szponzoráció és támogatás a szponzorok, ügynökségek oldaláról

- Minden órán fakultatív projektfeladatok, és egy szabadon választott brand közös építése

Jelentkezz!

 

A kurzus előnyei

A kurzus elvégzése nem csak segít az elméleti háttér elsajátításában és gyakorlati alkalmazásában, de a hallgató által szabadon választott brand produceri feladatait is ellátja a kurzus során. Így a kurzus végére egy átgondolt, hosszú távon működő tartalomgyártási és kommunikációs stragtégiát nyer minden jelentkező.

 

A kurzus korábbi hallgatói voltak:

Chikán Eszter: Launching Gagarin kiadó (Elefánt, Jónás Vera produkciók managere)
Kuti-Diligens Linda: Lajkó Félix managere, a Cimbaliband mellett
Pécsi-Szabó Dénes: korábban a the Carbonfools, az Ivan @ The Parazol menedzsere, az Upmusic management alapítója (Mongooz & The Magnet, the Kolin, Mörk)

 

Bővebb információ és jelentkezés: info@mhrs.hu

 

Hallgatók

  • “Sokkal jobb, mint amire számítottam, tele vagyok ötletekkel és elképzelésekkel.”

    Márta Judit úgy kezdte el az MHRS könnyűzenei menedzser képzését, hogy minden szerepkörben el tudta magát képzelni, kivéve menedzserként. Ma, a THe pUnch zenekar menedzsereként folyamatosan szervez és intézkedik, miközben hatalmas mosollyal az arcán mesél a zenekarral való munkájáról. Hogyan mentek az első lépések és hogyan lehet bekapcsolódni egy működő zenekar véráramlatába menedzserként? Erről beszélgettünk…

  • „Ha már zenekar vagyunk, tegyünk úgy, mintha mi lennénk a Coldplay”

    Balázs Konrád idén fejezte be második képzését a Majdnem Híres Rocksuliban. Zenekara, a Twentees ügyeinek az intézése közben azonban a legtöbb „leckét” a saját bőrén is megtapasztalta már, a tanultaknak köszönhetően pedig egyre tudatosabban tud építkezni zenekarával: a kezdeti visszautasítások után jöttek az „igen” e-mailek, a Boldogság Kht. mellett pedig több daluk is rendszeresen pörög…

  • „Mindig viselkedj úgy, mintha vérprofi lennél”

    Domonkos Lívia nem mindennapi úton csöppent a zeneiparba: tehetségkutatón induló édesanyjának segített elsőként, majd végképp magába szippantotta a zenei világ. Livi szeptemberben kapta kézhez könnyűzenei menedzser bizonyítványát, elsősorban social media vonalon mozog otthonosan, de már dolgozott a VOLT fesztiválon band carként, jelenleg pedig a Jáde Nyúl útjait egyengeti.     „Úgy kezdődött, hogy anyukám énekesnő…