We Love Music

Produceri útmutatások egy sikeres zenei brand felépítéséhez, az előadói karakter megtalálásához, a zenében rejlő kommunikációs és szponzorációs lehetőségek maximális kihasználásához. A kurzuson megoldásokat keresünk COVID okozta zeneipari válságra.

 

Előadó: Linczényi Márk

Zenész, kommunikációs szakember, producer.

Márkó szerzőként, producerként és előadóként három saját brandet alapított (the Kolin, Thomas Mark, Antilope Kid), emellett az ország egyik legkeresettebb reklámzeneszerzője, és több egyéb előadónak is dolgozik szerzőként, producerként. Évekig dolgozott zenei újságíróként (Quart, Lángoló gitárok), rendszeres óraadó az ELTE kommunikáció szakán, és az RTL klub Hungary’s Got Talent műsorának zsűritagja.

Jelentkezés: info@mhrs.hu

A We Love Music kurzus során a jelentkező megtanul külső, produceri szemmel tekinteni a saját brandjére. A kurzus segít megtalálni és kialakítani az előadó karakterét, és annak megfelelő kommunikációs filozófiát és stratégiákat választani. Ezen kívül feltérképezzük a zenében rejlő érzelemkeltési lehetőségeket, és megtaláljuk a hosszútávú közönségépítés módszereit. A kurzus segít kialakítani a vizuális arculatot is, videós tartalmak tervezésével és a gyártásukhoz szükséges tanácsokkal. Emellett gyakorlati útmutatót kapunk arról, hogy hogyan lehet akár egyedül tolni egy egész zenekar szekerét, mint manager, producer, sajtós, zenész, előadó. Az órák során a hallgatók által hozott brand teljes felépítése megtörténik, a kurzus elvégzése után a jelentkező képes lesz konkrét művészeti és üzleti tervek kidolgozására és végrehajtására. Az idei évben a kurzus kiemelten foglalkozik a COVID következtében kialakult  zeneipari válsággal, és ennek megfelelően új tartalmi struktúrát és új típusú kommunikációt javasol. Számos kapu bezárult idén, viszont legalább ugyanennyi lehetőség megjelent. Idén leginkább ezekre az új lehetőségekre koncentrálunk.

 

Az órák időpontja: 2020. november 9., 16., 23., 30. december 7., 14. napokon 17.30-20.15 között
Óraszám: 6×180 perc
A részvétel követelményei: érettségi
A kurzus értékelésének módja: vizsga, saját projekt elemzés
A kurzus helyszíne: Oktatóterem 1075 Budapest, Károly krt. 3/a
A kurzus ára: 85 000 Ft, amelyet két részletben is be lehet fizetni!
Kapcsolat, jelentkezés: info@mhrs.hu

Jelentkezés: info@mhrs.hu

A folyamatosan változó zeneipari környezet kihívásaira ad választ a kurzus, amely számos alternatív megjelenési- és bevételszerzési lehetőséget kínál a megszűnt koncertek, és eddig megszokott gyakorlat pótlására. Az elméleti háttér mellett gyakorlati megoldásokat kínál és valódi példákon keresztül mutatja be, hogyan érdemes létrehozni vagy erősíteni egy brandet, hogyan kell kommunikálni az online vagy offline világban és hogyan építhetők ki és tarthatók fenn new business kapcsolatok a zene területén. Ezen kívül sorra veszi a COVID okozta válságban létrejött új lehetőségeket, modelleket és személyre szabottan kínál megoldási javaslatokat.

 

 A kurzus célja

 

A populáris zenei tartalmakban rejlő kommunikációs lehetőségek, és a tartalmak értékesítési lehetőségeinek megismertetése, és egy szabadon választott brand produceri munkáinak ellátása.

A kurzus hallgatói pontos útmutatást kapnak, hogyan kell:

- létrehozni egy új zenekart, vagy gatyába rázni a már meglévőt

- megtalálni a produkció erényeit és gyengeségeit

- kialakítani az előadó végleges és hosszú távon fenntartható karakterét

- kiválasztani egy hiteles és őszinte üzenetet

- megtalálni a saját zenénkben rejlő érzelemkeltési lehetőségeket

- megtalálni a módját az üzenet célba érésének (kommunikációs filozófia, stratégiák kidolgozása)

- meghatározni a webjelenlét határait, kijelölni a konkrét felületeket és az azokhoz kapcsolódó célokat (differenciált és szinergetikusan működő webjelenlét)

- átgondolni és ütemezni a tartalom gyártást (produceri feladatok)

- megismerni a zeneipar aktuális elvárásait

- kézben tartani a művészeti felügyeletet (art direkció)

- new business partnert találni a tervezett, vagy legyártott tartalmakhoz (értékesítés)

- használni a COVID alatt létrejött új felületeket, eszközöket

 

Jelentkezés: info@mhrs.hu

 

A kurzus tematikája

-  A zenefogyasztás jövője: mi lesz velünk a COVID után?

- A zene egyénre és közösségre gyakorolt pszichológiai és fiziológiai hatásai, ezen hatások tervezhetősége

- A zenei tartalmak iránti igények, fogyasztási szokások, közösségi kultúrafogyasztás

- Zenei brand tervezése, létrehozása, karakterábrázolás, az előadó alteregó kidolgozása/aktualizása

- Hosszú távú brandépítés

- Kommunikációs filozófia megválasztása, kommunikációs stratégiák kidolgozása és alkalmazásuk a gyakorlatban

- Új kommunikációs lehetőségek a COVID okozta megváltozott zenei térben

- Vizuális kommunikáció: új típusú videós tartalmak tervezése és gyártása

- Minden órán projekt feladatok, és a hallgató által választott brand (zenekar) közös építése

 

Jelentkezés: info@mhrs.hu

 

A kurzus előnyei

A kurzus elvégzése segít alkalmazkodni a COVID okozta megváltozott viszonyokhoz, emellett nem csak segít az elméleti háttér elsajátításában és gyakorlati alkalmazásában, de a hallgató által szabadon választott brand (zenekar) produceri és manageri feladatait is ellátja a kurzus során. Így a kurzus végére egy átgondolt, hosszú távon működő tartalomgyártási és kommunikációs stratégiát nyer minden jelentkező, illetve versenyelőnyhöz jut azokkal szemben, akik nem tudnak vagy akarnak reagálni az új médiafogyasztási szokásokhoz.

 

A kurzus korábbi hallgatói voltak:

Chikán Eszter: Launching Gagarin kiadó (Elefánt, Jónás Vera produkciók managere)

Kuti-Diligens Linda: Lajkó Félix és a Cimbaliband menedzsere

Pécsi-Szabó Dénes: a Mörk, az Ohnody, a Mongooz & The Magnet, korábban a the Carbonfools és az Ivan & The Parazol menedzsere

Boross Zoltán: A Hangfoglaló programirodájának vezetője, a Carson Coma menedzsere

Szécsi Böbe: a BÖBE produkció szóló énekesnője

Pozsogár Tünde: MC Kemon menedzsere

Kedves Péter: Belau

Imre Zsolt: Mertez Mendzsment alapító, Magneoton Music Group, Supernem turnémenedzsere

Szenkovits Arshak: Margaret Island turnémenedzsere

Jelentkezés: info@mhrs.hu

Hallgatók

  • “Sokkal jobb, mint amire számítottam, tele vagyok ötletekkel és elképzelésekkel.”

    Márta Judit úgy kezdte el az MHRS könnyűzenei menedzser képzését, hogy minden szerepkörben el tudta magát képzelni, kivéve menedzserként. Ma, a THe pUnch zenekar menedzsereként folyamatosan szervez és intézkedik, miközben hatalmas mosollyal az arcán mesél a zenekarral való munkájáról. Hogyan mentek az első lépések és hogyan lehet bekapcsolódni egy működő zenekar véráramlatába menedzserként? Erről beszélgettünk…

  • „Ha már zenekar vagyunk, tegyünk úgy, mintha mi lennénk a Coldplay”

    Balázs Konrád idén fejezte be második képzését a Majdnem Híres Rocksuliban. Zenekara, a Twentees ügyeinek az intézése közben azonban a legtöbb „leckét” a saját bőrén is megtapasztalta már, a tanultaknak köszönhetően pedig egyre tudatosabban tud építkezni zenekarával: a kezdeti visszautasítások után jöttek az „igen” e-mailek, a Boldogság Kht. mellett pedig több daluk is rendszeresen pörög…

  • „Mindig viselkedj úgy, mintha vérprofi lennél”

    Domonkos Lívia nem mindennapi úton csöppent a zeneiparba: tehetségkutatón induló édesanyjának segített elsőként, majd végképp magába szippantotta a zenei világ. Livi szeptemberben kapta kézhez könnyűzenei menedzser bizonyítványát, elsősorban social media vonalon mozog otthonosan, de már dolgozott a VOLT fesztiválon band carként, jelenleg pedig a Jáde Nyúl útjait egyengeti.     „Úgy kezdődött, hogy anyukám énekesnő…